W prosty sposób możesz poprosić klientów spoza Fixly o zarekomendowanie Twojej pracy. W zakładce Opinie w ustawieniach konta znajdziesz link:
Ten link możesz wysłać w dowolny sposób. My ułatwiliśmy Tobie zadanie i w przeglądarce internetowej możesz podać adresy e-mail do klientów lub wysłać prośbę Messengerem lub opublikować na Facebooku. Dodatkowo przez aplikację możesz wysłać smsa. W każdej z tych opcji jest gotowa treść wiadomości oraz Twój link, więc wystarczy parę kliknięć i prośba wysłana.
Oceny, które już otrzymałeś od klientów zniknęły z Twojego konta lub po dodaniu ich nie pojawiły się na profilu? Oceny dodane niezgodnie z Regulaminem są przez Dział Jakości na stałe usuwane z profilu. Natomiast klient może ocenić Ciebie tylko raz - ponowne dodanie opinii przez niego na twoim profilu nie będzie możliwe. Więcej informacji znajdziesz w artykule Dlaczego moje oceny zostały ukryte?
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.