PRAWA KONSUMENTA
Te usługi świadczy przedsiębiorca.
Usługi świadczone przez przedsiębiorcę, są chronione na mocy przepisów konsumenckich. Oznacza to, że masz pewne prawa związane z ustawowym prawem do odstąpienia, gwarancjami i inne, w zależności od rodzaju i charakteru Usług, które zlecisz.
W zlecenie usługi na Fixly zaangażowanych jest kilka podmiotów. Każdy z nich ma następujące obowiązki:
- Fixly odpowiada za udostępnienie Ci usług internetowych, takich jak konto Fixly, składanie Zapytań, otrzymywanie Ofert, możliwość zapłaty w ramach usługi Płatności Fixly oraz inne usługi opisane w naszym Regulaminie.
- Wykonawcy będący przedsiębiorcami są odpowiedzialni za zrealizowanie usługi, jaka została opisana w ich Ofercie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące realizacji usługi, sugerujemy bezpośredni kontakt z Wykonawcą będącym przedsiębiorcą
- Nasz partner płatności jest odpowiedzialny za zapewnienie Ci metody płatności online, jak opisano w jego Regulaminie.
Aby skorzystać ze swoich praw konsumenta, skontaktuj się bezpośrednio z tym sprzedawcą prowadzącym działalność gospodarczą. Jeśli masz problem dotyczący wykonania Usługi zamówionej z Płatnościami Fixly, w tym problem z niewykonaniem lub nieprawidłowym wykonaniem Usługi, możesz również przesłać zgłoszenie w ramach ochrony Zlecającego. Zgłoszenia możesz dokonać z poziomu swojego konta Fixly.
Przejdź do naszego centrum pomocy, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat praw konsumenta na Fixly.
W przypadku pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.