Od ilości opinii na Twoim koncie zależy, czy zlecający podejmą z Tobą kontakt i zdecydują się na współpracę. Nawet jeśli jeszcze nie wykonałeś żadnego zlecenia z Fixly, to możesz poprosić o rekomendacje klientów spoza Fixly. Poniżej znajdziesz wskazówki jak zdobyć opinie, a także jak przypomnieć zlecającemu z Fixly by wystawił ocenę po wykonanej pracy.
Opinie od klientów z Fixly:
O ocenę warto poprosić Zleceniodawcę od razu po wykonanym zleceniu, by zadbać, żeby nie zapomniał o jej wystawieniu. Co więcej, możesz skorzystać wtedy z kodu QR by na miejscu, poprosić klienta o wystawienie oceny. Więcej o sposobie zdobywania opinii za pomocą kodu QR przeczytasz w tym artykule: Szybkie zbieranie ocen kodami QR.
Jeśli chcesz przypomnieć klientowi o możliwości wystawienia opinii za wykonane zlecenie, to wystarczy, że klikniesz ZROBIONE, w zakładce Wysłane oferty:
Przycisk ZROBIONE generuje automatyczną wiadomość wysyłaną do klienta w Twoim imieniu.
Opinie od klientów spoza Fixly:
Jeśli wykonujesz zlecenia spoza Fixly, np. od klientów z polecenia, to możesz skontaktować się z nimi i poprosić o dodanie rekomendacji na Twoim profilu. Wystarczy, że wyślesz specjalny link do wystawienia opinii. Możesz to zrobić za pomocą:
- e-maila,
- Facebooka,
- Messengera,
- smsa (tylko przez aplikację Fixly Pro).
Pamiętaj, że możesz zostać oceniony za wykonane zlecenie, ale również za kontakt z klientem. A więc zadbaj o pierwsze wrażenie, uzupełniając profil i profesjonalne podejście do klienta.