Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Nie mogę odpowiedzieć na zapytanie i widzę 5/5

Gdy po kliknięciu w zapytanie widzisz "Zlecający otrzymał już 5/5 ofert" to to oznacza, że już 5 wykonawców odpowiedziało na zapytanie i nie możesz wysłać swojej oferty.

mceclip0.png

Poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi co zrobić, aby komunikat "5/5" widzieć jak najrzadziej: 

  • dzięki bezpłatnej aplikacji Fixly na telefon będziesz od razu dostawać powiadomienia o nowych zapytaniach. Jeśli jeszcze jej nie pobrałeś, to w każdej chwili możesz to zrobić wchodząc do sklepu z aplikacjami w Twoim smartfonie.
  • jeśli wolisz korzystać z Fixly na komputerze, to w przeglądarkach internetowych takich jak Mozilla Firefox lub Google Chrome możesz włączyć powiadomienia, tak by nie przegapić nowych zapytań 
  • dostępne są również dla Ciebie opcje premium, które możesz zakupić w zakładce Punkty i opcje premium w ustawieniach konta, lub po kliknięciu ODBLOKUJ jak na zrzucie powyżej.

 

W razie pytań zadzwoń do nas 61 880 32 33, jesteśmy dla Ciebie dostępni od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00.
Możesz też napisać do nas przez formularz kontaktowy.