Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Brak wiadomości z kodem potwierdzającym

Nie otrzymałeś kodu sms?

Odczekaj jeszcze klika minut i nie zamykaj okna logowania.

Sprawdź koniecznie czy nie pomyliłeś numeru oraz czy korzystasz z przeglądarki Chrome. Zdarza się, iż inne przeglądarki nie posiadają aktualizacji zapewniających sprawne działanie poszczególnych funkcji na serwisie Fixly.

Korzystając z aplikacji Fixly dla Zleceniodawców, zadbaj o dostęp do Internetu i sprawdź czy masz zainstalowaną najnowszą aktualizację.

Nie otrzymałeś kodu we wiadomości e-mail? 

Sprawdź koniecznie czy nie pomyliłeś adresu e-mail (nie stosuj polskich znaków, popraw ewentualne literówki).

Sprawdź folder SPAM, Powiadomienia lub Inne. Zdarza się, że wiadomości trafiają do różnych folderów na skrzynce mailowej. Możesz również wpisać słowo "fixly" w pole wyszukiwania na Twojej poczcie.

Zdarza się, że filtry antyspamowe blokują wiadomości, a więc koniecznie skontaktuj się z operatorem poczty aby odblokować te wiadomości i umożliwić przesyłanie wiadomości od Fixly. 
 
Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości to skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Chętnie Ci pomożemy!