Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Brak wiadomości z kodem potwierdzającym

Nie otrzymałeś kodu SMS?

Odczekaj jeszcze kilka minut i nie zamykaj okna logowania.

Sprawdź koniecznie, czy nie pomyliłeś numeru oraz, czy korzystasz z przeglądarki Chrome. Zdarza się, iż inne przeglądarki nie posiadają aktualizacji zapewniających sprawne działanie poszczególnych funkcji na serwisie Fixly.

Korzystając z aplikacji Fixly dla Zleceniodawców, zadbaj o dostęp do Internetu i sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą aktualizację.

Nie otrzymałeś kodu we wiadomości e-mail? 

Sprawdź koniecznie, czy nie pomyliłeś adresu e-mail (nie stosuj polskich znaków, popraw ewentualne literówki).

Sprawdź folder SPAM oraz inne zakładki tematyczne. Zdarza się, że wiadomości trafiają do różnych folderów na skrzynce mailowej. Możesz również wpisać słowo "fixly" w pole wyszukiwania na Twojej poczcie, aby odnaleźć wiadomość od nas.

Zdarza się, że filtry antyspamowe blokują wiadomości, a więc koniecznie skontaktuj się z operatorem poczty, aby odblokować te wiadomości i umożliwić przesyłanie wiadomości od Fixly. 
 
Jeśli nadal nie otrzymałeś wiadomości z kodem, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy