Nie otrzymałeś kodu SMS?
Odczekaj jeszcze kilka minut i nie zamykaj okna logowania.
Sprawdź koniecznie, czy nie pomyliłeś numeru oraz, czy korzystasz z przeglądarki Chrome. Zdarza się, iż inne przeglądarki nie posiadają aktualizacji zapewniających sprawne działanie poszczególnych funkcji na serwisie Fixly.
Korzystając z aplikacji Fixly dla Zleceniodawców, zadbaj o dostęp do Internetu i sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą aktualizację.
Nie otrzymałeś kodu we wiadomości e-mail?
Sprawdź koniecznie, czy nie pomyliłeś adresu e-mail (nie stosuj polskich znaków, popraw ewentualne literówki).
Sprawdź folder SPAM oraz inne zakładki tematyczne. Zdarza się, że wiadomości trafiają do różnych folderów na skrzynce mailowej. Możesz również wpisać słowo "fixly" w pole wyszukiwania na Twojej poczcie, aby odnaleźć wiadomość od nas.