Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
BETA by

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Nie mogę się zalogować

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem potwierdzającym adres e-mail, sprawdź folder SPAM, Powiadomienia lub Inne. Zdarza się, że takie wiadomości trafiają właśnie tam. Możesz również wpisać słowo "fixly" w pole wyszukiwania na Twojej poczcie.

 
Zdarza się, że filtry antyspamowe blokują wiadomości jeszcze wcześniej, zanim one dotrą do Ciebie. Wtedy należy skontaktować się z operatorem poczty aby odblokować te wiadomości i umożliwić przesyłanie wiadomości od Fixly.
Ponadto, możesz wejść w Ustawienia konta do zakładki Mój profil i sprawdzić, czy adres e-mail podany podczas rejestracji jest prawidłowy. 
 
W razie pytań zawsze możesz napisać do nas wiadomość poprzez formularz kontaktowy. Chętnie Ci pomożemy!