Wszystkie zapytania, na które możesz odpowiedzieć, wyświetlają się w zakładce Dostępne zapytania (wersja na komputer) lub Dostępne (w aplikacji mobilnej). Informacja czy na zgłoszenie się do zapytania będziesz potrzebował punktów, będzie widoczna w treści zapytania, w szarym kwadracie:
Więcej informacji o dostępnych pakietach łączonych punktów przeczytasz tutaj: Pakiety.
W zapytaniu Zlecający podaje wszystkie szczegóły usługi, a także ma możliwość wskazania terminu w jakim chciałby usługę zrealizować. Na zapytanie możesz odpowiedzieć klikając przycisk WYŚLIJ OFERTĘ lub odrzucić zapytanie, jeśli nie jesteś nim zainteresowany, klikając ZREZYGNUJ:
Zapytania do których już się zgłosiłeś znajdziesz w zakładce Wysłane oferty (wersja na komputer) lub Wysłane (w aplikacji mobilnej).
Widzisz w zapytaniu informację 5/5 i nie możesz zgłosić się już do zapytania? Zajrzyj do tego artykułu: Nie mogę odpowiedzieć na zapytanie i widzę 5/5 i zapoznaj się ze wskazówkami co zrobić w takiej sytuacji.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub lub zadzwoń pod numer+48 61 880 32 33.