Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Gdzie znajdę wysłane oferty?

Wszystkie zapytania, na które odpowiedziałeś, trafiają do zakładki Wysłane oferty (na komputerze) lub Wysłane (w aplikacji mobilnej). Klikając WYŚLIJ OFERTĘ, zgłaszasz swoją chęć do wykonania zlecenia, a klient otrzymuje twoją Wizytówkę. Po zgłoszeniu się do zapytania, będziesz miał możliwość wysłania do Zlecającego wiadomości, w której możesz poprosić o więcej szczegółów, zaproponować termin spotkania lub przesłać wstępną wycenę. Zlecający natomiast, po otrzymaniu od Ciebie wizytówki może również skontaktować się z Tobą wysyłając wiadomość na czacie czy skorzystać z numeru, który widnieje w twojej wizytówce. 

 

mceclip0.png

 

Pamiętaj!!! Po kliknięciu WYŚLIJ OFERTĘ nie masz już możliwości wycofania swojego zgłoszenia. Przed zgłoszeniem się do zapytania, możesz zapoznać się z jego treścią i podjąć świadomą decyzję czy chcesz je wykonać. 

 

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.