Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Gdzie znajdę wysłane oferty?

Wszystkie zapytania, na które odpowiedziałeś / odpowiedziałaś, trafiają do zakładki Wysłane oferty (na komputerze) lub Wysłane (w aplikacji mobilnej). Klikając WYŚLIJ OFERTĘ, zgłaszasz swoją chęć do wykonania zlecenia, a klient otrzymuje Twoją Wizytówkę. Po zgłoszeniu się do zapytania, będziesz miał / miała możliwość wysłania do Zlecającego wiadomość, w której możesz poprosić o więcej szczegółów, zaproponować termin spotkania lub przesłać wstępną wycenę. Zlecający natomiast, po otrzymaniu od Ciebie wizytówki może również skontaktować się z Tobą wysyłając wiadomość na czacie czy skorzystać z numeru, który widnieje w Twojej wizytówce. 

 

mceclip0.png

 

Pamiętaj!!! Po kliknięciu WYŚLIJ OFERTĘ nie masz już możliwości wycofania swojego zgłoszenia. Przed zgłoszeniem się do zapytania, możesz zapoznać się z jego treścią i podjąć świadomą decyzję czy chcesz je wykonać. 

Kiedy klikniesz w krzyżyk przy zapytaniu lub oznaczysz je jako NIEPODJĘTE w zakładce WYSŁANE, zostanie ono automatycznie przeniesione do Archiwum:

archiwum.png

Po kliknięciu w "Pokaż archiwum" wyświetlą się wszystkie starsze i niepodjęte zlecenia. 

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.