Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Jak mogę się skontaktować ze zlecającym?

Do Zlecającego możesz wysłać wiadomość w czacie uruchomionym w zapytaniu po wysłaniu przez Ciebie oferty lub skontaktować się z nim po odkryciu jego numeru telefonu w treści zapytania.

Aby wysłać wiadomość wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Wysłane oferty i wybierzesz to zlecenie, w którym chcesz wysłać wiadomość do Zlecającego. Po przejściu do zapytania po prawej stronie zobaczysz pole czatu, jak na zrzucie poniżej:

mceclip1.png

 

Klient podczas dodawania zapytania na Fixly sam decyduje jaki kontakt bardziej mu odpowiada, czy woli skontaktować się za pomocą czatu czy jednak zdecyduje się podać swój numer, który możesz odblokować w treści zapytania. 

Zapytania z podanym numerem telefonu, to te które mają ikonę słuchawki przy imieniu Zlecającego:

numer_zapytanie.PNG

Po wybraniu takiego zapytania, w treści możesz odkryć numer klikając w ZADZWOŃ lub klikając w ikonę słuchawki na szarym pasku w aplikacji Fixly PRO:

zapytanie_numer_2.PNG

Do odblokowania numeru klienta w zapytaniu możesz potrzebować punktów Fixly. Więcej o nich dowiesz się klikając w ten artykuł: Pakiety.

 

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Czat jest obecnie niedostępny. Skontaktuj się z nami poprzez Formularz kontaktowy.