Do Zlecającego możesz wysłać wiadomość w czacie uruchomionym w zapytaniu po wysłaniu przez Ciebie oferty lub skontaktować się z nim po odkryciu jego numeru telefonu w treści zapytania.
Aby wysłać wiadomość wystarczy, że wejdziesz w zakładkę Wysłane oferty i wybierzesz to zlecenie, w którym chcesz wysłać wiadomość do Zlecającego. Po przejściu do zapytania po prawej stronie zobaczysz pole czatu, jak na zrzucie poniżej:
Klient podczas dodawania zapytania na Fixly sam decyduje jaki kontakt bardziej mu odpowiada, czy woli skontaktować się za pomocą czatu czy jednak zdecyduje się podać swój numer, który możesz odblokować w treści zapytania.
Zapytania z podanym numerem telefonu, to te które mają ikonę słuchawki przy imieniu Zlecającego:
Po wybraniu takiego zapytania, w treści możesz odkryć numer klikając w ZADZWOŃ lub klikając w ikonę słuchawki na szarym pasku w aplikacji Fixly PRO:
Do odblokowania numeru klienta w zapytaniu możesz potrzebować punktów Fixly. Więcej o nich dowiesz się klikając w ten artykuł: Pakiety.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.