Za pomocą punktów Fixly będziesz mógł zgłosić się do zapytania i nawiązać kontakt ze Zlecającym. Przy każdym ze zleceń zobaczysz informację, ile punktów Fixly należy wydać, żeby odpowiedzieć na to zlecenie:
Koszt wysłania oferty na zapytanie mieści się w zakresie od 0 do 50 punktów Fixly.
Pamiętaj! Punkty zwracane są w dwóch przypadkach: kiedy zlecający odwoła zapytanie lub kiedy zlecający nie zapozna się z ofertą wykonawcy. Zwrot punktów nie następuje, jeśli Zleceniodawca wybrał innego Wykonawcę niż Pan.
Zgłaszając się do zapytania będziesz mógł porozmawiać na czacie z potencjalnym klientem na temat szczegółów zlecenia i jego oczekiwaniach związanych ze zleceniem.
Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy 4 pakiety łączone punktów wraz z opcjami premium:
Oferta bez limitu - w pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp przez 30 dni do opcji premium a także możesz odpowiadać na zapytania we wszystkich kategoriach bez limitu punktów.
Pakiet 300 punktów - w pakiecie zyskujesz 300 punktów ważnych przez 180 dni (lub do momentu wykorzystania puli punktów) oraz trzy opcje premium: Twoja strona Premium, Wyprzedź innych oraz Wysyłaj szóstą ofertę - opcje ważne 30 dni od dnia zakupu.
Pakiet 160 punktów - w pakiecie zyskujesz 160 punktów ważnych przez 180 dni (lub do momentu wykorzystania puli punktów) oraz dwie opcje premium: Twoja strona Premium oraz Wysyłaj szóstą ofertę - opcje ważne 30 dni od dnia zakupu.
Pakiet 80 punktów - w pakiecie zyskujesz 80 punktów ważnych przez 180 dni (lub do momentu wykorzystania puli punktów).
Więcej o opcjach premium możesz przeczytać w artykule: USŁUGI DODATKOWE / OPCJE PREMIUM.
Pamiętaj! “Oferta bez limitu” gwarantuje Ci zgłoszenie się do zapytania jako 6 Wykonawca, ale nie pozwala na wysyłanie ofert bez limitu w zapytaniach, w których jest już komplet zgłoszeń (zgłosił się już inny Wykonawca jako szósty i zapytanie zostaje zamknięte).
Jak doładować konto?
Pakiety łączone możesz zakupić klikając na górnym ciemnym pasku na swoje saldo punktów i klikając w DOŁADUJ KONTO:
lub wchodząc na swoim koncie w USTAWIENIA zakładka PUNKTY I OPCJE PREMIUM.
Przy zakupie pakietów łączonych będziesz miał możliwość skorzystania z:
- jednorazowego zakupu - kupujesz pakiet tylko raz przy wykorzystaniu wielu sposobów płatności, jednak po jej wygaśnięciu musisz ponownie ją zakupić,
- subskrypcji - kupujesz raz i zapisujesz dane karty, a my co 30 dni od dnia zakupu będziemy odnawiać pakiet i pobierać za niego opłatę. Z subskrypcji zrezygnować możesz w każdym momencie, wchodząc na swoim koncie w Moje subskrypcje (USTAWIENIA zakładka MOJE SUBSKRYPCJE):
Więcej o subskrypcjach przeczytasz w artykule: Subskrypcja pakietów.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer +48 61 880 32 44.