Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Usługi

Zapytania, które widzisz w zakładce Dostępne zapytania, wysyłamy na podstawie zaznaczonej przez Ciebie lokalizacji oraz listy usług. Wyboru usług dokonałeś/dokonałaś na etapie tworzenia konta, ale w każdej chwili możesz dodać lub usunąć usługi z Twojej listy. Wszystkich zmian dokonasz w zakładce Usługi i lokalizacja w ustawieniach konta.

mceclip0.png

 

Możesz wybrać maksymalnie 6 z 12 dostępnych kategorii usług.

kategorie.PNG

 

W ramach każdej kategorii możesz wybrać dowolną ilość usług:

 mceclip2.png

 

Możesz też dokładniej sprecyzować kategorie otrzymywanych zapytań, wybierając Ustawienia zaawansowane.

 

Gdzie można przejść do zaawansowanych ustawień usług? 

Zaawansowane ustawienia usług, znajdziesz na chwilę obecną jedynie, korzystając z przeglądarki internetowej na komputerze.

Przejdź do Usługi i lokalizacja w ustawieniach konta i kliknij “Zmień kategorie”:

zmie_.PNG

Następnie kliknij “Ustawienia zaawansowane”:

przejd_.PNG

Teraz pojawi się możliwość odznaczania i zaznaczania poszczególnych bardziej sprecyzowanych usług:

l4.PNG

Po wybraniu usług kliknij “Zapisz” i gotowe. Od teraz na Twoim koncie w zakładce Dostępne zapytania będą pojawiać się tylko zapytania z wybranych kategorii. 

 

W przypadku pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Czat jest obecnie niedostępny. Skontaktuj się z nami poprzez Formularz kontaktowy.