Opinie od użytkowników Fixly mają na naszym portalu szczególne znaczenie, ponieważ to dzięki nim możesz zdobyć znacznie więcej zleceń od konkurencji, a także uzyskać specjalne wyróżnienia, jak np. odznaka “Polecany”.
Już teraz możesz znacznie szybciej uzyskać opinię od użytkownika od razu po wykonaniu przez Ciebie usługi. W tym celu wprowadziliśmy nową funkcjonalność: kody QR.
Jak z nich skorzystać?
Unikalny kod QR dla realizowanego przez Ciebie zapytania otrzymasz w momencie poinformowania nas, że dana usługa jest “W trakcie” realizacji lub “Zrobiona”:
Do wyboru masz 3 statusy:
- “Niepodjęte” - zlecenie oznaczone tym statusem możesz przenieść do archiwum.
- “W trakcie” - to znaczy, że jesteś w trakcie rozmów lub czekasz na realizację.
- “Zrobione” - ten status staje się aktywny dopiero w momencie, gdy klient dokona jakiejkolwiek czynności w związku z Twoją ofertą - na przykład odpowie na nią.
Otrzymasz wtedy następujący komunikat:
Co jest potrzebne do zeskanowania kodu QR:
- Musisz mieć zainstalowaną w telefonie aplikację Fixly PRO
- Twój klient musi mieć smartfona z działającym aparatem fotograficznym
- W niektórych smartfonach klient musi również ściągnąć aplikację do skanowania kodów QR (część smartfonów, m. in. wszystkie marki Apple, mają ją wbudowaną automatycznie)
Kiedy spotkasz się z klientem:
- Otwórz swoją aplikację Fixly PRO, przejdź do swoich “Wysłanych ofert” i odszukaj kod QR w obrębie realizowanego przez Ciebie zapytania. Możesz je też łatwiej znaleźć korzystając z filtru “z kodem QR”. Pamiętaj, aby nie pomylić zapytań!
- Poproś klienta o uruchomienie aparatu w jego smartfonie oraz zeskanowanie kodu (tak, jakby robił mu zdjęcie, zgodnie z oznaczeniem (kwadratem) wyświetlonym na ekranie)
- Klient zostanie wtedy zapytany o automatyczne przekierowanie do strony/ aplikacji Fixly. Po zalogowaniu będzie mógł ocenić Cię od razu na miejscu a Ty unikniesz zbędnego czekania na ocenę.
Co jeśli po zeskanowaniu kodu przez klienta nic się nie dzieje?
- Możliwe, że klient nie ma wbudowanej w telefonie aplikacji do skanowania kodu. Poproś go o zainstalowanie darmowej aplikacji- znajdzie ich wiele, wpisując “czytnik kodów QR” w Google Play
- Jeśli wciąż występują problemy, możesz zawsze skorzystać z alternatywnej opcji: wysłania użytkownikowi SMSa/ maila z prośbą o ocenę
Otrzyma on wówczas link do wystawienia Ci oceny na podany przez siebie w zapytaniu adres email/ numer telefonu.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.