Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Szybkie zbieranie ocen kodami QR

Opinie od użytkowników Fixly mają na naszym portalu szczególne znaczenie, ponieważ to dzięki nim możesz zdobyć znacznie więcej zleceń od konkurencji, a także uzyskać specjalne wyróżnienia, jak np. odznaka “Polecany”.

Już teraz możesz znacznie szybciej uzyskać opinię od użytkownika od razu po wykonaniu przez Ciebie usługi. W tym celu wprowadziliśmy nową funkcjonalność: kody QR. 

 

Jak z nich skorzystać?

Unikalny kod QR dla realizowanego przez Ciebie zapytania otrzymasz w momencie poinformowania nas, że dana usługa jest “W trakcie” realizacji lub “Zrobiona”:

zrzucik.PNG

Do wyboru masz 3 statusy:

  • “Niepodjęte” - zlecenie oznaczone tym statusem możesz przenieść do archiwum.
  • “W trakcie” - to znaczy, że jesteś w trakcie rozmów lub czekasz na realizację.
  • “Zrobione” - ten status staje się aktywny dopiero w momencie, gdy klient dokona jakiejkolwiek czynności w związku z Twoją ofertą - na przykład odpowie na nią.

Otrzymasz wtedy następujący komunikat:

 

mceclip1.png

 

Co jest potrzebne do zeskanowania kodu QR:

  1. Musisz mieć zainstalowaną w telefonie aplikację Fixly PRO
  2. Twój klient musi mieć smartfona z działającym aparatem fotograficznym
  3. W niektórych smartfonach klient musi również ściągnąć aplikację do skanowania kodów QR (część smartfonów, m. in. wszystkie marki Apple, mają ją wbudowaną automatycznie)

Kiedy spotkasz się z klientem:

  1. Otwórz swoją aplikację Fixly PRO, przejdź do swoich “Wysłanych ofert” i odszukaj kod QR w obrębie realizowanego przez Ciebie zapytania. Możesz je też łatwiej znaleźć korzystając z filtru “z kodem QR”. Pamiętaj, aby nie pomylić zapytań!
  2. Poproś klienta o uruchomienie aparatu w jego smartfonie oraz zeskanowanie kodu (tak, jakby robił mu zdjęcie, zgodnie z oznaczeniem (kwadratem) wyświetlonym na ekranie)
  3. Klient zostanie wtedy zapytany o automatyczne przekierowanie do strony/ aplikacji Fixly. Po zalogowaniu będzie mógł ocenić Cię od razu na miejscu a Ty unikniesz zbędnego czekania na ocenę. 

Co jeśli po zeskanowaniu kodu przez klienta nic się nie dzieje?

  1. Możliwe, że klient nie ma wbudowanej w telefonie aplikacji do skanowania kodu. Poproś go o zainstalowanie darmowej aplikacji- znajdzie ich wiele, wpisując “czytnik kodów QR” w Google Play
  2. Jeśli wciąż występują problemy, możesz zawsze skorzystać z alternatywnej opcji: wysłania użytkownikowi SMSa/ maila z prośbą o ocenę

mceclip2.png

 

Otrzyma on wówczas link do wystawienia Ci oceny na podany przez siebie w zapytaniu adres email/ numer telefonu. 

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy.

 

Czat jest obecnie niedostępny. Skontaktuj się z nami poprzez Formularz kontaktowy.