Podczas zakupu pakietu łączonego będziesz miał możliwość skorzystania z:
- jednorazowego zakupu - kupujesz pakiet tylko raz przy wykorzystaniu wielu sposobów płatności, jednak po jej wygaśnięciu musisz ponownie ją zakupić,
- subskrypcji - kupujesz raz i zapisujesz dane karty, a my co 30 dni od dnia zakupu będziemy odnawiać pakiet i pobierać za niego opłatę.
Zakupione subskrypcje możesz sprawdzić wchodząc w USTAWIENIA zakładka MOJE SUBSKRYPCJE lub klikając na górnym ciemnym pasku w liczbę punktów i wybierając MOJE SUBSKRYPCJE, gdzie znajdziesz także datę kolejnej płatności za wybrany pakiet:
Chcesz zmienić pakiet?
Nie ma problemu! Wystarczy, że wejdziesz w Moje subskrypcje i klikniesz Zarządzaj subskrypcją, a następnie przycisk ZMIEŃ PAKIET oraz zakupisz nowy wybrany przez siebie pakiet również w formie subskrypcji cyklinie odnawianej co 30 dni:
Pamiętaj ! Wybierając ZMIEŃ PAKIET, zmieniasz pakiet, za który co 30 dni będziemy pobierać środki z Twojej karty. Pierwsze pobranie płatności i aktywacja pakietu odbędzie się w dniu jego zmiany.
Przykład:
1 dnia miesiąca wybrałeś subskrypcję pakietu +160 punktów. 10 dnia miesiąca zmieniasz zdanie i chcesz zmienić subskrypcję na pakiet +300 punktów. Tego samego dnia pobierzemy środki z karty, dodamy punkty do konta i włączymy dodatkowe opcje premium. Czas ważności opcji premium się sumuje.
Chcesz anulować subskrypcję?
Z subskrypcji zawsze możesz zrezygnować, wchodząc na swoim koncie w Moje subskrypcje (USTAWIENIA zakładka MOJE SUBSKRYPCJE), wybierając Zarządzaj subskrypcją i klikając napis ANULUJ SUBSKRYPCJĘ:
Pamiętaj ! ANULUJ SUBSKRYPCJĘ nie jest równoznaczne ze zwrotem środków za pakiet. Anulując subskrypcję, rezygnujesz wyłącznie z cyklicznie odnawianej płatności za wybrany pakiet, czyli zakupione punkty i opcje premium pozostaną na Twoim koncie.
W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer +48 61 880 32 44.