Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

FAQ dla Wykonawcy

1. Czym jest Program Partnerski?
2. Jak przystąpić do Programu Partnerskiego ‘Montaż mebli IKEA’?
3. Jakie warunki muszę spełnić, aby na moim profilu była informacja, że biorę udział w Programie Partnerskim ‘Montaż mebli IKEA’?
4. Jak przygotować się do wizyty u Zlecającego?
5. Jak rozliczyć się za usługę?
6. Kontakt z Partnerem
7. Kontakt z Fixly
8. Dostęp do Programu Partnerskiego ‘Montaż mebli IKEA’ został zablokowany - Co zrobić?

 

1. Czym jest Program Partnerski?

Program Partnerski to forma współpracy między Fixly a zewnętrznym Partnerem, określająca zasady świadczenia usług nabywanych przez Zlecających od Wykonawców, znalezionych poprzez serwis Fixly.pl, mająca na celu zapewnienie określonej jakości takich usług.

 

2. Jak przystąpić do Programu Partnerskiego ‘Montaż mebli IKEA’?

Aby przystąpić do Programu Partnerskiego Montaż Mebli IKEA trzeba spełnić wymagane przez Partnera warunki współpracy:

- świadczyć usługi w ramach kategorii Montaż mebli IKEA;
- mieć średnią ocen za usługi min. 4.0;
- mieć min. 3 opinie od użytkowników Fixly;
- zaakceptować Zasady współpracy;
- zdać krótki test ze znajomości montażu (test dostępny na koncie wykonawcy).

 

3. Jakie warunki muszę spełnić, aby na moim profilu była informacja, że biorę udział w Programie Partnerskim ‘Montaż mebli IKEA’?

Aby otrzymać odznaczenie widoczne dla Zlecających, musisz wykonać co najmniej 10 montaży objętych Programem Partnerskim ‘Montaż mebli IKEA’.

 

4. Jak przygotować się do wizyty u Zlecającego?

Twoim zadaniem jest zamontowanie mebli zgodnie z załączoną instrukcją montażu, w terminie uzgodnionym z Klientem w procesie składania zamówienia.

Więcej szczegółów o tym, na co zwrócić uwagę podczas wizyty i jak powinien wyglądać kontakt ze Zlecającym przeczytasz w naszym artykule "Usługi montażowe mebli pokojowych IKEA przez FIXLY - poradnik montażysty".

 

5. Jak rozliczyć się za usługę?

Rozliczenie za wykonaną usługę odbywa się bezpośrednio ze Zlecającym.

* podczas składania Zapytania widoczne są widełki cenowe za wykonanie montażu. Podane kwoty są cenami sugerowanymi. Wykonawca ma prawo uzgodnić inną cenę ze Zlecającym.

 

6. Kontakt z Partnerem

Skontaktuj się z Partnerem, jeżeli produkt, który montujesz jest wadliwy bądź niekompletny.

Wejdź na: https://www.ikea.com/pl/pl/customer-service/

 

7. Kontakt z Fixly

Skontaktuj się z Fixly, jeżeli masz pytania dotyczące Wysłanej oferty i Zapytania.

Infolinia Fixly.pl czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 pod numerem +48618803244.

Kontaktować można się również za pomocą adresu e-mail: kontakt@fixly.pl lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie.

 

8. Dostęp do Programu Partnerskiego ‘Montaż mebli IKEA’ został zablokowany - Co zrobić?

Jeżeli usługi związane z Programem Partnerskim zostały zablokowane skontaktuj się z Obsługą użytkownika Fixly.

Infolinia Fixly.pl czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 pod numerem +48618803244.

Kontaktować można się również za pomocą adresu e-mail: kontakt@fixly.pl lub formularza kontaktowego dostępnego na stronie.