Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

FAQ dla Zleceniodawcy

1. Czym jest Program Partnerski?
2. Jak dodać zapytanie w ramach Programu Partnerskiego ‘Montaż mebli IKEA’?
3. Jak skontaktować się z Wykonawcą?
4. Kiedy kontaktować się z Partnerem?
5. Kiedy kontaktować się z Fixly?
6. Jest problem z produktem Partnera, co powinienem zrobić?
7. Jak dodać lub usunąć przedmioty z dodanego zapytania?
8. Jak obliczana jest cena mojego montażu?
9. Jakie kategorie są objęte Programem Partnerskim ‘Montaż mebli IKEA’?
10. Jak mam zapłacić za wykonanie usługi?
11. W jaki sposób muszę się przygotować do montażu?

 

1. Czym jest Program Partnerski?
Program Partnerski to forma współpracy między Fixly a zewnętrznym Partnerem, określająca zasady świadczenia usług nabywanych przez Zlecających od Wykonawców, znalezionych poprzez serwis Fixly.pl, mająca na celu zapewnienie określonej jakości takich usług.

 

2. Jak dodać zapytanie w ramach Programu Partnerskiego ‘Montaż mebli IKEA’?
Aby dodać zapytanie w ramach Programu Partnerskiego ‘Montaż mebli IKEA’, wejdź na stronę: www.fixly.pl/ikea i wybierz kategorię mebli zakupionych u Partnera. Następnie wskaż odpowiednie meble oraz ich liczbę. Pod grafikami mebli podana jest sugerowana cena montażu. Wykonawca ma prawo zaproponować inną stawkę za usługę. W kolejnych krokach wybierz lokalizację oraz preferowany termin realizacji zlecenia. Na koniec możesz podać dodatkowe informacje dotyczące zlecenia - na przykład oryginalną nazwę mebli, zdjęcia, skan paragonu lub zamówienia. Dzięki dodaniu dodatkowych informacji możesz liczyć na to, że Wykonawcy chętniej odpowiedzą na Twoje zapytanie.

 

3. Jak skontaktować się z Wykonawcą?
Aby skontaktować się z Wykonawcą, zaloguj się do swojego konta za pomocą adresu email lub numeru telefonu, który podałeś/aś w zapytaniu. W zakładce ‘Moje zapytania’ znajduje się Twoje zapytanie. Po jego otwarciu zobaczysz wizytówkę Wykonawcy wraz z numerem telefonu. Możesz również skontaktować się z Wykonawcą za pomocą czata na Fixly.


4. Kiedy kontaktować się z Partnerem?
Skontaktuj się z Partnerem, jeżeli produkt, który montujesz jest wadliwy bądź niekompletny.

 

5. Kiedy kontaktować się z Fixly?
Skontaktuj się z Fixly, jeżeli masz pytania dotyczące logowania się, dodawania zapytania bądź już dodanego zapytania.

 

6. Jest problem z produktem Partnera, co powinienem zrobić?
W takiej sytuacji należy skontaktować się z Partnerem w najbliższym sklepie, skorzystać z infolinii lub formularza kontaktowego: https://www.ikea.com/pl/pl/customer-service/contact-us/


7. Jak dodać lub usunąć przedmioty z dodanego zapytania?
Nie ma możliwości edycji dodanego zapytania. Jeżeli chcesz dodać bądź usunąć Produkt z zapytania, należy o tym poinformować Wykonawcę za pomocą czata na Fixly. Łączna cena zlecenia może się zmienić, ponieważ dodawanie i usuwanie elementów może zmienić czas trwania usługi.

 

8. Jak obliczana jest cena mojego montażu?
Ceny dla Programu Partnerskiego ‘Montaż mebli IKEA’ zawierają koszt montażu na podstawie średniej stawki godzinowej Wykonawcy i szacowanego czasu trwania samego montażu. Szacunkowy koszt usługi zostanie wyświetlony pod grafikami z meblami podczas dodawania zapytania.


9. Jakie kategorie są objęte Programem Partnerskim ‘Montaż mebli IKEA’?
W ramach Programu Partnerskiego można zamówić usługę montażu mebli wolnostojących z następujących kategorii: Sypialnia (łóżka, szafki nocne), Salon/Jadalnia (sofy, fotele, stoliki kawowe, stoły, krzesła), Biuro (biurka, szafki biurowe, krzesła) oraz Meble ogrodowe (sezonowo).

 

10. Jak mam zapłacić za wykonanie usługi?
Za wykonaną przez Wykonawcę usługę płacisz bezpośrednio Wykonawcy. Formę płatności należy ustalić przed rozpoczęciem zlecenia.

 

11. W jaki sposób muszę się przygotować do montażu?

Przed rozpoczęciem prac montażowych należy podpisać umowę na realizację usługi, w której będą zawarte najważniejsze informacje: zakres prac, kwota wykonania usługi, termin realizacji zlecenia oraz informacje dotyczące gwarancji. Bezpośrednio przed wykonaniem usługi trzeba sprawdzić, czy są wszystkie elementy Produktu do wykonania usługi.
Montaż odbywa się w pomieszczeniu odpowiednio zabezpieczonym przed warunkami panującymi na zewnątrz lokalu. Taki lokal powinien posiadać m.in.: okna, ściany, szczelny dach, powinna w nim panować temperatura pokojowa, zapewniona być wolna przestrzeń niezbędna do wykonania prac montażowych, konstrukcja ścian powinna pozwalać na bezpieczne przymocowanie mebli oraz Wykonawca musi mieć zapewniony dostęp do sprawnej toalety i umywalki.