Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Najczęściej pojawiające się problemy techniczne

Napotykasz się na problem techniczny podczas korzystania z naszego serwisu? Poniżej przedstawiamy najczęściej pojawiające się problemy wraz z podpowiedzią, jak samodzielnie możesz sobie z nimi poradzić.

Do najczęściej pojawiających się problemów podczas korzystania z naszego serwisu należą:

  • Nie mogę dodać zapytania
  • Nie mogę dodać zdjęć do zapytania
  • Strona nie wyświetla się poprawnie
  • Przyciski na stronie nie działają

W jaki sposób możesz sobie z nimi poradzić? 

Czyszczenie historii przeglądarki

Najczęstszą przyczyną pojawiających się problemów jest zapisana zbyt duża ilość plików cookies tzw. ciasteczek w Twojej przeglądarce. Możesz samodzielnie szybko je usunąć. Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję, w jaki sposób możesz wyczyścić historię swojej przeglądarki:

  1. Otwórz swoją przeglądarkę
  2. Kliknij w prawym górnym rogu menu - symbol trzech kresek lub trzech kropek
  3. Wybierz Historia
  4. Kliknij Wyczyść historię przeglądania
  5. Z menu rozwijanego Zakres czasu wybierz okres, z którego chcesz usunąć elementy historii.
  6. Zaznacz pola wyboru obok danych przeglądania, które chcesz usunąć i kliknij Ok lub Wyczyść dane, Wymaż historię

W zależności od rodzaju przeglądarki, z której korzystasz, nazwy przedstawionej powyżej ścieżki, mogą się nieznacznie różnić.

Aktualizacja przeglądarki

Kiedy czyszczenie historii przeglądarki nie pomoże, upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję swojej przeglądarki. Aktualne wersje przeglądarek znajdziesz poniżej:

Google Chrome
Mozilla Firefox
Internet Explorer
Opera

Jeżeli korzystasz z komputera marki Apple i posiadasz najnowszy system operacyjny w swoim komputerze, automatycznie posiadasz najnowszą wersję przeglądarki Safari.

Wyłączenie wtyczek blokujących reklamy typu AdBlock

Warto również sprawdzić, czy nie posiadasz włączonych wtyczek blokujących reklamy typu AdBlock. Jeśli tak, wyłącz je podczas korzystania z naszego serwisu. Jak wyłączyć wtyczki blokujące reklamy? Poniżej znajdziesz krótką instrukcję jak wyłączyć najczęściej stosowaną tego typu wtyczkę - AdBlock:

  1. Kliknij ikonę wtyczki AdBlock widoczną w prawym górnym rogu swojej przeglądarki
  2. Naciśnij kursorem myszy w napis: Wstrzymaj blokowanie na tej stronie
  3. Odśwież stronę, na której jesteś klikając F5

W przypadku stosowania innych wtyczek blokujących reklamy instrukcja wyłączenia jest bardzo podobna. Jedyną różnicą, że zamiast opcji “Wstrzymaj blokowanie na tej stronie” może być dostępny wyłącznik.

Problem z aplikacją

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z aplikacją Fixly podczas jej korzystania upewnij się, że:

  • posiadasz najnowszą wersję aplikacji. Zawsze najnowsza wersja aplikacji Fixly jest dostępna w Sklep Play (Android) oraz App Store (iOS)
  • korzystasz z odpowiedniej wersji systemu operacyjnego na telefonie. Dla telefonów z Androidem jest to co najmniej wersja Android 5.0 i nowsze. Dla telefonów z systemem iOS jest to co najmniej wersja iOS 14.0 i nowsze.

Posiadasz najnowszą wersję aplikacji i korzystasz z odpowiedniej wersji oprogramowania w telefonie, a mimo to nadal masz problemy?

Spróbuj w pierwszej kolejności wyczyścić dane aplikacji. Opcja ta jest dostępna po przejściu następującej ścieżki:

  1. Ustawienia telefonu
  2. Aplikacje
  3. Fixly
  4. Domyślna pamięć
  5. Kliknij "Wyczyść pamięć"

W zależności od modelu telefonu ścieżka ta może nieznacznie się różnić. Jeżeli czyszczenie pamięci nie pomoże, warto przeinstalować aplikację na nowo.

Ważne! Czyszczenie pamięci aplikacji oraz odinstalowanie aplikacji z telefonu nie spowoduje usunięcie konta. Jedynie po zainstalowaniu aplikacji zostaniesz poproszony o zalogowanie się na swoje konto i ponownie będziesz posiadał dostęp do swoich danych.

Kiedy nadal napotykasz się na trudności

Jeśli mimo zastosowania powyższych podpowiedzi, nadal napotykasz się na problemy podczas korzystania z naszego serwisu, skontaktuj się z Zespołem Obsługi Użytkownika Fixly. 

Pamiętaj, aby dokładnie opisać występujący problem oraz jeżeli jest to możliwe, dołącz nam zrzut z ekranu przedstawiający błąd. Jak wykonać zrzut z ekranu?

  1. Naciśnij, klawisz "Print Screen", (możliwe także nazwy "Prnt Scrn" lub "prt sc") – klawisz ten najczęściej znajduje na samej górze po prawej stronie klawiatury.
  2. Na pasku zadań systemu Windows, naciśnij przycisk "Start" lub symbol Windows (lewy dolny róg ekranu) i uruchom program Microsoft Paint – znajdziesz go w Akcesoriach.
  3. Po uruchomieniu naciśnij jednocześnie klawisze "ctrl" (ten po lewej) oraz "v" – pojawi się zrzut ekranu.
  4. Zapisz obrazek jako plik typu PNG lub JPG na Pulpicie.

Gotowe! Tak zapisany zrzut z ekranu będziesz mógł/mogła dołączyć nam do zgłoszenia.


Zgłoszenie możesz nam wysłać, korzystając z formularza kontaktowego.