Napotykasz się na problem z pobraniem naszej aplikacji Fixly Pro i otrzymujesz powiadomienie, że nie jest ona dostępna w Twoim kraju? Może to oznaczać, że sklep z aplikacjami, który posiadasz w swoim telefonie, jest zarejestrowany w innym kraju niż Polska. Być może kupiłeś/-aś telefon za granicą lub korzystasz z sieci komórkowej innego operatora.
Na szczęście w prosty sposób możesz zmienić ustawienia kraju w sklepie z aplikacjami. Poniżej przedstawiamy instrukcje dla poszczególnych sklepów z aplikacjami, jak to zrobić.
Sklep Play:
- Otwórz aplikację Sklep Google Play
- W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu.
- Kliknij Ustawienia Ogólne Ustawienia konta i urządzenia Kraj i profile.
- Kliknij kraj, w którym chcesz dodać konto.
- Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby dodać formę płatności w tym kraju
Ważne! Zaktualizowanie profilu może potrwać do 48 godzin. Kraj ustawiony w Google Play możesz zmienić raz na rok. Po zmianie kraju będzie go można zmienić ponownie dopiero po roku.
App Store:
- Otwórz aplikację App Store.
- W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu.
- Kliknij swoje imię i nazwisko
- Kliknij opcję Kraj/region.
- Kliknij opcję Zmień kraj lub region.
- Kliknij nowy kraj lub region, a następnie zapoznaj się z warunkami.
- Kliknij opcję Akceptuję w prawym górnym rogu, a następnie ponownie stuknij opcję Akceptuję, aby potwierdzić.
- Wybierz metodę płatności i wprowadź nowe informacje o płatności oraz adres płatnika, a następnie stuknij opcję Dalej. Musisz wprowadzić akceptowaną metodę płatności dla nowego kraju lub regionu.
Również dokładną instrukcję, jak zmienić ustawienia kraju w sklepie z aplikacjami w Twoim telefonie możesz uzyskać, kontaktując się z działem pomocy dla danego sklepu:
- Centrum pomocy Google Play lub pod numerem telefonu 800 380 975 - pomoc dla urządzeń z systemem Android
- Wsparcie Apple - pomoc dla urządzeń z systemem iOS
W przypadku pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.