Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Problem z pobraniem aplikacji Fixly PRO

Napotykasz się na problem z pobraniem naszej aplikacji Fixly Pro i otrzymujesz powiadomienie, że nie jest ona dostępna w Twoim kraju? Może to oznaczać, że sklep z aplikacjami, który posiadasz w swoim telefonie, jest zarejestrowany w innym kraju niż Polska. Być może kupiłeś/-aś telefon za granicą lub korzystasz z sieci komórkowej innego operatora.

Na szczęście w prosty sposób możesz zmienić ustawienia kraju w sklepie z aplikacjami. Poniżej przedstawiamy instrukcje dla poszczególnych sklepów z aplikacjami, jak to zrobić.

 

Sklep Play:

  1. Otwórz aplikację Sklep Google Play
  2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu.
  3. Kliknij Ustawienia Ogólne Ustawienia konta i urządzenia Kraj i profile.
  4. Kliknij kraj, w którym chcesz dodać konto.
  5. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby dodać formę płatności w tym kraju

Ważne! Zaktualizowanie profilu może potrwać do 48 godzin. Kraj ustawiony w Google Play możesz zmienić raz na rok. Po zmianie kraju będzie go można zmienić ponownie dopiero po roku.

 

App Store:

  1. Otwórz aplikację App Store.
  2. W prawym górnym rogu kliknij ikonę profilu.
  3. Kliknij swoje imię i nazwisko
  4. Kliknij opcję Kraj/region.
  5. Kliknij opcję Zmień kraj lub region.
  6. Kliknij nowy kraj lub region, a następnie zapoznaj się z warunkami.
  7. Kliknij opcję Akceptuję w prawym górnym rogu, a następnie ponownie stuknij opcję Akceptuję, aby potwierdzić.
  8. Wybierz metodę płatności i wprowadź nowe informacje o płatności oraz adres płatnika, a następnie stuknij opcję Dalej. Musisz wprowadzić akceptowaną metodę płatności dla nowego kraju lub regionu.

Również dokładną instrukcję, jak zmienić ustawienia kraju w sklepie z aplikacjami w Twoim telefonie możesz uzyskać, kontaktując się z działem pomocy dla danego sklepu:

W przypadku pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.