Jak możemy pomóc?

Moje Fixly
od

Jak możemy pomóc?

Site is offline. Click here for more info.

Co oznaczają etykiety w zapytaniach?

Aby ułatwić Ci decyzję czy wysłać ofertę do konkretnego zlecającego, stworzyliśmy specjalne etykiety z oznaczeniem jakości zapytań.

mceclip0.png

Trzy nowe etykiety nazywają się następująco:
- sprawdzono pewność zlecenia,
- zweryfikowano kontakt
- “x” realizacji z Fixly.

Poniżej znajdziesz krótkie wyjaśnienie każdej z etykiet:

1. Sprawdzono pewność zlecenia - oznacza, że podczas składania zapytania zlecający został poproszony o dodatkowe potwierdzenie, iż na pewno ma usługę do wykonania

2. “x” realizacje z Fixly - oznacza liczbę zapytań złożonych do tej pory przez danego zlecającego, które zakończyły się wykonaniem usługi (wystawienie opinii lub oznaczenie zapytania jako zrobione przez użytkownika lub wykonawcę).

3. Zweryfikowano kontakt - oznacza, że zlecający dodatkowo (nieobowiązkowo) potwierdził dodany do swojego konta numer telefonu lub adres e-mail poprzez podanie wysłanego przez nas kodu SMS lub kliknięcie w link wysłany na podany adres e-mail.

etykiety_1.PNG

Obecność powyższych etykiet w zapytaniu, do którego chcesz się zgłosić, zwiększa Twoją szansę na podjęcie współpracy z rzetelnym zlecającym.

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.